تازه های آریا خودرو سیمای سبز

Lastest News

افتتاح شارستان آیت الله طبسی در محدوده حرم مطهر رضوی و سرویس‌دهی رایگان مینی‌بوس‌های برقی به مسافران در خیابان آیت‌الله واعظ طبسی

همزمان با قرار گرفتن در آستانه عید نوروز شارستان آیت الله طبسی در محدوده حرم مطهر رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس و مدیران مرتبط، به بهره برداری رسید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با بهره برداری از این شارستان، نخستین خیابان دو سطحی مشهد به هسته مرکزی شهر پیوند خورد.
خیابان ۵۰۰ متری دو سطحی شرق کشور یکی از مسیرهای منتهی به حرم مطهر است و زائران و مجاوران رضوی را به صورت پیاده‌راه و ماشین‌های برقی به صحن غدیر حرم مطهر منتقل می‌کند.
خیابان دو سطحی آیت الله واعظ طبسی در طرح تفصیلی بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، حد فاصل خیابان آیت‌الله خزعلی تا حرم مطهر اجرا شده است.
تفکیک مسیر حرکت سواره و وسایل نقلیه از پیاده به صورت طبقاتی و پس از اتمام طرح و اجرای نهایی پروژه انجام می پذیرد.
طول این سازه بتنی ۳۵۰ مترو عرض آن ۳۲٫۵ متر است که در فضای زیرسطحی این خیابان یک تونل مشترک انرژی به منظور عبور تاسیسات برق، آب و تلفن در نظر گرفته شده است

در همین حال مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی رایگان ۲۰ دستگاه مینی‌بوس‌ برقی به مسافران در خیابان آیت‌الله واعظ طبسی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، علی اصغر نیشابوری در این خصوص بیان کرد: به منظور ارائه خدمت به مسافران و زائران نوروزی از روزهای ابتدایی سال جدید سرویس‌دهی مینی‌بوس‌های برقی در دو مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی آغاز شد.
وی افزود: در این راستا از اول تا چهارم فروردین ماه مینی‌بوس‌های برقی در مسیر چهارراه خسروی تا باب الجواد و خیابان آیت الله واعظ طبسی سرویس‌دهی خود را آغاز کردند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: از روز گذشته سرویس‌دهی این مینی‌بوس‌های برقی به دلیل برداشته شدن محدودیت‌های ترافیکی خیابان خسروی، فقط در خیابان آیت‌الله طبسی انجام می‌شود.
نیشابوری اضافه کرد: در این راستا ۲۰ دستگاه از این مینی‌بوس برقی در دو نوبت صبح و عصر برای سرویس‌دهی در این مسیر در نظر گرفته شده است.
وی گفت: این مینی‌بوس‌ها تا ساعت ۲۰:۳۰ شب به صورت رایگان به مسافران سرویس‌دهی می‌کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *