Blog

Lastest News

Share this post

بازدید از ۲۰ مکان تاریخی پایتخت در مسیر ویژه گردشگری حمل و نقل پاک

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: با مشارکت مناطق ۱۱ و ۱۲، تور مسیر ویژه گردشگری در خیابان امام خمینی (ره) و بازدید از ۲۰مکان تاریخی با دوچرخه و ماشین‌های برقی فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، نصراله آبادیان با بیان این که امسال برای نخستین بار توجه به حمل و نقل پاک در اولویت برنامه های گردشگری در بافت تاریخی پایتخت قرار گرفته است؛ افزود: علاقمندان به بازدید از این مکان های تاریخی و دیدنی می‌توانند به صورت پیاده، دوچرخه و ماشین برقی از خدمات این تور بهره مند شوند.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: مسیر ویژه گردشگری از میدان امام خمینی(ره) تا خانه تیمور تاش با بازدید از ٢٠ مکان رویداد گردشگری در نوروز ٩٧ فرهم شده است وگردشگران می توانند در این مسیر از میدان امام خمینی (ره)، موزه پست، سر در باغ ملی، گذر سی تیر، موزه ایران باستان، میدان حسن آباد، موزه ثبت احوال، موزه مقدم، موزه قرآن، میدان حر، خانه تیمور تاش و دیگر جاذبه های تاریخی پایتخت بازدید کنند.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و خرید تورهای گردشگری شهرداری تهران در مناطق ۱۱و ۱۲ به غرفه‌های گردشگری شهرداری در میدان امام خمینی روبه روی موزه صنعتی مراجعه کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *