تازه های آریا خودرو سیمای سبز

Lastest News

نمایشگاه خودرو تهران ۹۵ در شهر آفتاب

به گزارش اول خودرو نمایشگاه خودرو تهران ۱۳۹۵ در شهر آفتاب تهران،از روز سه شنبه ۲۶ بهمن تا روز شنبه ۳۰ بهمن ماه امسال توسط شرکت ایده تجارت هرمس برگزار میشود.

پس از برجام، صنعت خودرو ایران از اولین بخش های صنعتی کشور بود که بانگ تغییر و رونق در آن شنیده شد. از همان اول و بدون معطلی، خودروسازان کشورمان به سراغ همکاری با شرکای خودروساز قدیمی خود رفتند؛ به همین خاطر موضوع بازگشایی نمایندگی رسمی خودروسازان خارجی و واردات مستقیم از آن‌ها به میان آمد. نمایشگاه خودروی امسال تهران در چنین فضایی برگزار می‌شود؛ موقعیتی که به نظر می آید نوید رونق بازار خودروهای بروز داخلی و خودروهای خارچی در آن دیده می‌شود.

با حضور ایران خودرو و سایپا در نمایشگاه نخست خودرو تهران، جمع بزرگان تولیدكننده و واردكننده خودرو حاضر در این نمایشگاه تكمیل شد و این دو شركت در كنار شرکت های آریا خودرو، گروه صنعتی ماموت، تولیدی صنعتی مایان، آسان موتور، اطلس خودرو، نگین خودرو، آرین موتور تابان، آرین موتور پویا، ایرتویا، گروه افرا موتور، پرشیا خودرو، ام جی پارس موتور، کارمانیا، توان خودرو جی، برلیانس گروپ، ریگان خودرو، آرین دیزل و … جدیدترین محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *